1

Temat: dodawanie user'ów problem

Witam,
jestem początkującym użytkownikiem cake (a nawet raczkującym). Robię sobie tutoriale ze strony http://book.cakephp.org/,
o ile z blogiem nie miałem problemów tak z acl trochę się katuję (jak widziałem to nie tylko mi stwarza to problemy).

Mianowicie mam problem z dodawaniem user'ów, poniżej zawartość modelu -group.php ; view -add.ctp oraz controller -group_controllers.php:

<?php
class Group extends AppModel {

var $name = 'Group';
    var $validate = array(
        'name' => array('notempty')
    );
    //The Associations below have been created with all possible keys, those that are not needed can be removed
    var $hasOne = array(
        'User' => array('className' => 'User','foreignKey' => 'group_id','dependent' => false,'conditions' => '','fields' => '',
            'order' => ''
        )
    );
    var $hasMany = array(
        'User' => array(
            'className' => 'User','foreignKey' => 'group_id','dependent' => false,'conditions' => '','fields' => '','order' => '',
            'limit' => '','offset' => '','exclusive' => '','finderQuery' => '','counterQuery' => ''
        )
    );
        var $actsAs = array('Acl' => array('type' => 'requester'));
        function parentNode() {
            return null;
        }
}
?>

controller:

<?php
class GroupsController extends AppController {

var $name = 'Groups';
    var $helpers = array('Html', 'Form');

function beforeFilter() {
            parent::beforeFilter();
            $this->Auth->allow('*');
        }

function index(){

}

function add() {
            if(empty ($this->data)){
            if ($this->Group->save($this->data)){
                $this->Session->setFlash('Twoja grupa została zapisana');
                //$this->redirect(array('action'=>'index'));
            }
        }
        }
}
?>

view:

<h1>Dodawanie grupy</h1>
<?php
echo $form->create('Group');
echo $form->input('name');
echo $form->submit('Dodaj');
?>